20 års vänskap snart

Kommentarer
Linda

Herregud gumman, kom en tår när jag läste ditt inlägg.
Jag håller med om att vi träffas alltför sällan och måste bestämmt bli bättre på det. Du är ju ändå en bästa vän och dem borde man träffa mer än så här sällan!
Du ska veta att du är mer än välkommen att komma hit närhelst du vill, finns alltid plats för dig mitt hjärta.
Jag saknar dig otroligt mycket. Kryssning i sommar?

Älskar dig.

//Din Linda

2008-04-18 » 07:16:47 BLOGG: http://flingan4.blogg.se
Jen

Vad söt du är gumman. Blev både glad och lite ledsen när jag läste. Jag saknar dig med, jättemycket faktiskt!

Vi får anstränga oss så att vi ses mer ofta. Ta vara på varje tillfälle när jag är hemma i Dalarna :)

Miss you a lot

Du kommer alltid alltid vara min vän, det vet du!

Puss o kram

2008-04-18 » 09:33:47
Tess

Åhh, vad ska jag säga snuttan..
Du e för go! Vi kommer hålla ihop hela livet, finns inget som kan splittra oss!
Saknar dig så himla mycke! Jag hoppas verkl vi kan ses i helgen, jag och Alfred stannar nämligen kvar här uppe.. :)Love U!
PUSS å KRAM

2008-04-18 » 18:02:57
sosso

Tack för dom fina inläggn från mina 3 bästa sötisar.
Vi alla måste försöka bli bättre jag lovar att jag ska bli det i alla fall så fort jag får en lön :)
Love u alla

2008-04-20 » 19:56:48

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0