Dags att dra.

Kommentarer
Jennie

Åh, gumman!!! Vad spännande =)

Tur bloggen finns så man vet vad du gör om dagarna...

När du kommer hem så kommer jag förhoppningsvis och hälsar på med min lilla kille! Jag lovar att hålla dig uppdaterad om när han kommit. SMS och MMS funkar ju finfint. Önskar verkligen jag hade kunnat komma och hälsa på dig. Puss & kram, och var rädd om dig.

2011-01-29 » 09:40:12
Sara

Hej gums.



Helt sjukt att när jag kommer hem så kommer du att ha en liten bebis :) Ja du MÅSTE verkligen hålla mig uppdaterad vad som händer och sker. Och jag ska försöka skriva i bloggen så mycket som möjligt.



Det hade varit underbart att ha haft dig på besök, vi skulle ha haft så mycket skoj :).

Men det kan vi ju faktiskt ha när jag kommer hem också :)

Ha det så bra så länge så hörs vi snart.

puss o kram

2011-01-31 » 17:01:21

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0