Kan inte vädermänniskorna bara ha helt fel, snälla!

Kommentarer
Tessie

Åh gumman, jag vet att jag inte skulle tagit din mat iaf.. hihi.. Värst vad du e duktig.. ;)



Hoppas hoppas hoppas vi ses t midsommar, m nu har Alfred fått vattkoppor så få se om Filippa oxå får det..



Vi får höras på tele! :) Vilket datum kommer du t sverige?

Puss

2011-06-16 » 15:37:10
Sara

Tror du inte att jag norpade lite från hans tallrik ;).



Vad tråkigt eller det kanske är bra? väntade du inte förut på att dom skulle få det? Men självklart hoppas jag att vi ses till midsommar :), är otroligt glad över att du kommer den 23 juli jippi.



Jag kommer till Sweden den 22 juni :).

Puss

2011-06-16 » 18:37:52
Tessie

Hihi, bra gumman.. D gjorde du rätt i! :)



Ja både och, himla skönt de får det m vill hem på midsommar ju... Tror Filippa fick sina första idag.. Håller tummarna att de torkar ut t nästa helg!! Annars ses vi d 23 iaf!



Miss u!



Puss

2011-06-17 » 14:42:25

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0