Vilken helg! och ett dunderlångt inlägg, sorry.

Kommentarer
Camilla

Fina bilder! Tack för en SUUPER helg !

Men du, va då dölja din höjdrädsla vi var ju nästan på marken då ;) Du skulle ha lagt ut den bilden jag tog, när du (kramar) stolpen ;)

Det var bra gjort av dig att åka med.

Härligt med så många bildminnen av en helg vi sent kommer att glömma Kram

2011-06-06 » 22:30:44
Sara

Tack själva:) Camilla jag får typ svindel bara av att gå upp på en stol + att den där stolen rörde sig plus att jag visste vad som komma skulle. Ja jag är förvånad över att inte L tog några kort på min stolphållning ;). Men ner kom vi och överlevde gjorde vi också :).



Jag tycker personligen att helgen inte kunde ha blivit bättre.



Vi får se till att träffas snart igen tycker jag :). Kram

2011-06-07 » 10:25:52

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0