Skit dag.

Kommentarer
Tessie

GUmman då... Har du provat parfym?? Hihi, skämt!



Tack för ditt jätte fina sms i söndags, du e så go!

Har du ngt datum när du e hemma!?



Saknar dig

puss

2011-05-19 » 08:08:00
Sara

Ja det ser ut som om jag kommer hem den 23 juni, på midsommardagen ska jag och Sofie ta en ( en eller fler kanske ;) ) rejäl drink.



Följ med vettja, vet att det inte går men visst vore det kul :).



Puss hjärtat saknar dig med massor.

2011-05-19 » 14:48:22
Tessie

Åh va kul!!! Jo m kanske.. Vi har inte bestämt oss om vi ska åka hemåt då eller inte.. Hade ni tänkt vara i dalarna el västerås?? Gör allt för att träffa dig nu känner jag.. Phuuu så längesen..



PUSS!!

2011-05-19 » 20:05:13
Sara

Ja kom!!!!!! :) :) dra med Linda också fatta vad kul. Vi kommer att vara i dalarna jag åker hem till Västerås på söndagen. Fan vad roligt det vore och då kan jag få träffa dig nästan direkt när jag kommer hem, det skulle göra hemresan mycket mycket lättare. Ta en allvarlig funderare på detta :)



Herregud vad jag längtar efter dig. Puss puss

2011-05-20 » 10:54:15

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0