Ett litet tråkigt inlägg en grå dag.

Kommentarer
Anonym

halloj sara, skickade efter en klänning från asos som jag ska ha på nyår. Var ju jättesmidigt att skicka efter, och frakten blev bara 60:-. Fast storleken var sådär, lite för stor. Men går nog att sy in, vet till nästa gång iallafall. Hur är det med dig då?

2008-12-04 » 19:24:36 BLOGG: http://bellaellas.blogg.se/
Sara

Hej :) vad kul att höra från dig :)

Ja visst är det smidigt, men det är ju störlekarna som kan ställa till det lite. Men jag har faktiskt haft tur allting som jag har skickat efter därifrån har passat förutom en klänning som jag fick sälja.

Jo det knatar väl på, jobbar just nu på kicks i borlänge. Sen får vi se vad som händer efter jul. Hur är det med dig då?

2008-12-05 » 09:17:17
Anonym

Aha, är det kul att jobba där då :)? Med mig är det bra, går och väntar på svar från skolorna, får svar den 9:e dec. Det har varit en lång väntan kan jag säga. Inte så mycket jobb nu dessvärre, lite då och då. Men hoppas på att komma in på skola efter jul så. Ha en toppen helg! kram

2008-12-05 » 13:13:01 BLOGG: http://bellaellas.blogg.se/

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0