Flåt

Kommentarer
Jen

Usch, nu känner jag mig träffad. Jag har ju varit precis lika dålig jag med :( Skäms på oss!



Jag försökte iaf hälsa med lillsyrran när hon träffade dig...



Miss you i alla fall. Massa. Du är välkommen ner och hälsa på i Gbg närhelst du vill...

2008-10-23 » 16:56:39
Jen

Usch, nu känner jag mig träffad. Jag har ju varit precis lika dålig jag med :( Skäms på oss!



Jag försökte iaf hälsa med lillsyrran när hon träffade dig...



Miss you i alla fall. Massa. Du är välkommen ner och hälsa på i Gbg närhelst du vill...

2008-10-23 » 16:56:54
Tessi

Sanningens ord gumman.. :)

Love U!

Puss

2008-10-23 » 21:50:55
sosso

Vad söta ni är, det var inte alls meningen att någon skulle få dåligt samvete,mest bara att jag känner mig dum och ville skriva av mig. Men hursom helst så är ni underbara vänner och jag vet att ni alltid ställer upp om det är någonting. Puss

2008-10-24 » 08:20:00

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0