Jobb jobb jobb och dagens outfit

Kommentarer
camilla.

Jag har ju tusen frågor, haha! :)



Först och främst så undrar jag hur det är efter utbildningen? svårt att få en lärlingsplats? Har jag förstått rätt så jobbar du inte inom det längre? Varför?



Hur gjorde du med pengar under utbildningen? Eftersom det inte är csn-berättigat så kommer det ju bli svårt, det är jag redan inställd på. Men tips från andra är guld värda! :)



Tyckte du att du lärde dig mycket av kursen och att den var värd varenda krona man betalade? Lärde du dig allt du ville lära dig?



Jag är så nervös, börjar om mindre än två veckor. Ångesten över hur min ekonomi kommer vara nu i nio månader framåt är jag mest rädd för. Tack för att du orkar ta dig tid att svara på mina frågor! KRAMAR! :)

2009-09-17 » 14:38:06 BLOGG: http://camillanorback.blogg.se/
Fie

Va du måste vara läcker nu ;)



Söt du är vännen :) Hur länge stannar du här i krokarna? Vore roligt att ses lite mera! Praktiken går hur bra som helst, är faktiskt tråkigt att det är sista dagen i morgon. puss

2009-09-17 » 20:56:11 BLOGG: http://soffan0240.blogg.se/

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0