Fredag :)

Kommentarer
Sofia

Vad fin du är vännen!

Önskar att jag också hade kunnat vara med:(

men ni får ha det så trevligt.

Håret blev...ja...det är en typisk svenssonblekning ha ha,men det får duga för den här gången!puss

2010-06-11 » 22:24:16
Sara

Du vet att du hade varit MEEER än välkommen :) Jag tror säkert att håret blev kanon, du är så fin ändå. Hoppas att du och Sofie kan komma hit snart, vore så kul. puss

2010-06-12 » 14:13:13
Fie

Vi kommer, va så säker! :D

2010-06-14 » 16:23:00 BLOGG: http://soffan0240.blogg.se/
Lina

hej :) tack! ja, vi valde att gå ut med det även fast jag inte varit på ultraljud :S känns lite osäkert. men folk snackar. och det förstår jag. det syns ju. och jag vägrar gömma mej i strora urtvättade tshirtar. vill ha mina fina kläder på mej o må bra :) men förhoppningsvis går det bra på ultraljudet :D håll tummarna! .. haha, jag är bebistokig o känner mej gammal :p

2010-06-14 » 18:54:21 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0